piątek, 25 grudnia 2009

MOJA FURA PGK


MOJA FURA PGK od ŚWIĘTEGO  GRUBEGO MIKOŁAJA .


,,Dzieci gdy zobaczycie wypasionego świętego grubego Mikołaja kopnijcie go w jaja, tak tylko idzie sprawdzić, czy jest prawdziwy Przyczepcie się do jego siwej grzywy i brody Szarpcie bez jego zgody, przecież macie powody, tłusty brzuch o twarzy wiecznego purpurowego zawodnika. Nie szachowego lecz koszykowego, bo wrzuca do kosza tak jak ja. Widują go z latającymi reniferami i swoimi zawodnikami, wszyscy są elfami. Jakby ktoś nie wiedział, gustują w zwierzętach. Kochają się w prezentach, które w paczkach z worka dostajecie. Czym jest papier klejony sami wiecie. Gdy  leżycie ,śnicie, śpicie to on skrada się ukrycie Wasze koty, psy, chomiki, świnki, rybki mają przerąbane. W noc wigilijną gadają do siebie same,,

Na podstawie piosenki 52_dębiec-kryszmas_alkochol

1 komentarz:

  1. A ja myślałem że MIKOŁAJ jest grzeczny ( zwała, dobre )

    OdpowiedzUsuń

Sponsor mojej strony

Sponsor mojej strony
MGR & IMAR najlepszy sklep komputerowy - Koszalin