wtorek, 2 lutego 2010

MOJE KLOCKI LEGO"POWER MINERS"

Klocki ''POWER MINERS'' to najlepsza edycja klocków lego.
One są super.
Pozostałe zdjęcia Moich zestawów: kliknij ''czytaj więcej''.



















''To jest kruszarka granitu''










To jest "koparka"










To jest "robot górniczy"









To jest"kruszarka granitu"











To jest "chwytacz"





To jest ''król kryształów"







To jest ''robot magmowy"







 To jest "rock wrecker"






To jest "zamiatarka kryształów"

5 komentarzy:

  1. Dlaczego to są najlepsze klocki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Te klocki są super.Bardzo mi się podobają,mają fajne kolory i extra się nimi bawi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. TO JEST WIECEJ NIZ SUPER. Tylko jak takie "ustrojstwo" złozyć jak się dostanie pudełko luźnych klocuszków?

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie więcej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Obiecałem sobie, że zbiorę całą serię!!!!
    ( do całej serii zostały mi trzy zestawy )
    :-)

    OdpowiedzUsuń

Sponsor mojej strony

Sponsor mojej strony
MGR & IMAR najlepszy sklep komputerowy - Koszalin